Általános Szerződési Feltételek

Üdvözöljük a 4MNS Webshoppon. Köszönjük, hogy a vásárlás során minket tisztel meg bizalmával.

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatos kérdések merülnek fel, vagy egyedi igényt szeretne velünk megbeszélni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken.

Ez a dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem írásbeli szerződésként, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató webshopján a www.4mns.hu és aldomainjein jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról:://www.4mns.hu


1. Szolgáltató adatai:

  • A szolgáltató neve: Tamási Péter e.v.
  • A szolgáltató székhelye: 2089 Telki, Nefelejcs utca 33.
  • Telefonszáma: +36 20 5550550
  • E-mail cím: info@4mns.hu
  • Nyilvántartási száma: 58013324
  • Adószáma: 59962458-1-33
  • Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
  • A szerződés nyelve: magyar
  • Tárhelyszolgáltató platform neve, székhelye, elérhetőségei: 

Név: Websupport Magyarország Kft.

Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

Weboldal: https://tarhelypark.hu

  • Levelező tárhely kiszolgáló neve, székhelye, elérhetőségei:

Név: Websupport Magyarország Kft.

Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

Telefon: +36 1 700 4140

Email:  info@tarhelypark.hu 


2. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényről (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, az információs társadalom összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet 4. -a. rendelet 4. -a. rendelet 4. -a. rendelet 4. -a. rendelet 4. -a. rendelet 4. -a. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2023. február 1. napjától hatályos és visszavonásig marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató weboldalának lépése előtt 14 nappal azon közzéteszi.

2.3. Ha a  Felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett 4MNS weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa (akkor is, ha nem regisztrált felhasználót a 4MNS weboldalon) a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek elfogadja. Ha a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a 4MNS weboldal tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a 4MNS weboldal minden részletére, az azon megjelenő tartalmakra, valamint a weboldal terjesztése tekintetében. Tilos a 4MNS weboldalon megjelenő tartalmak, fényképek, publikációk vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.5. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

 

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre, szállítási és egyéb díjak feltüntetett árai forintban értendők és tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A termékek ára nem tartalmazza a házhozszállítás díját. Csomagolási és kezelési költség nem kerül felszámításra.

3.2. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását és a termékekről szóló fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képeknél törekszik, hogy a képek a valóságnak megfelelően mutassák be a terméket, de ennek ellenére eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti esetleges különbözőség miatt.

3.3. Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akciókról.

 

4. Rendelés menete

4.1. Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

4.2. Felhasználó kiválasztja megvásárolni kívánt terméket, majd beállítja a szükséges darabszámot.

4.3. Felhasználó a "MEGVESZEM" gombbal kosárba helyezi a kiválasztott terméket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a "kosár" ikonra, valamint a „KOSARAM” feliratra kattintva.

4.4. A  "KOSÁR MEGTEKINTÉSE" gomb megnyitása után tudja a Kuponkódját aktiválni.

4.5. Ha további terméket szeretne kosárba helyezni, válassza a "FOLYTATOM A VÁSÁRLÁST" gombot.

Ha esetleg törölni szeretnél egy terméket a "piros iksz" ikonra kattintva teheti ezt meg. 

Ha nem szeretne további terméket vásárolni, megvásárolhatja a kívánt terméket(ek) a megfelelő darabszámban, majd a "PÉNZTÁR" gomb megnyomásával indítja a vásárlást.

4.6. Felhasználó megadja a szállítási és számlázási adatait, majd kiválasztja a szállítási és fizetési módot, amely típusai a következők:

4.6.1. Szállítási mód és költség Magyarország területén:

  • Foxpost csomagpontba történő szállítás: bruttó 890Ft/csomag.
  • Házhozszállítás a Foxpost futárszolgálattal: bruttó 1.690Ft/csomag.
  • Házhozszállítás a GLS futárszolgálattal: bruttó 2.490Ft/csomag.  
  • 18.000 FT feletti megrendelések esetén a házhozszállítás ingyenes.

4.6.2. Fizetési mód:

  • Online fizetés a Barion rendszerén keresztül.
  • Utánvételes fizetés (kézpénzben vagy bankkártyával) 490Ft.


4.7. Ha weboldalunkon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy mindkét fél elálljon a szerződéstől.

4.8. A fizetendő végösszeg a megrendelés összes visszaigazoló e-mail levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó a kézbesítéskor a futár előtt a csomagot átvizsgálja, és a csomagoláson észlelhető sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el. A csomagot(okat) a Foxpost/GLS csomagküldő szolgáltatás munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban szállítja. 

4.9. Az adatok megadását később Felhasználó a "RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE" gomb megnyomásával megrendelését elküldi.

4.10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.11. A szerződés akkor lép életbe a felek között, ha Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap, amely részletesen tartalmazza a megrendelt termék nevét, termékazonosítóját (Modell), vásárolt mennyiséget, kedvezményes összeget, szállítási költséget, megrendelést, végösszegét. Az e-mail visszaigazolástól, a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számítva legkésőbb 10 munkanapon belül Felhasználóhoz a megrendelt termék nem érkezik meg, a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, ha a termék a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.

 

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

5.1. Megrendelését Felhasználó a 4MNS Webáruháznál minden időpontban leadhatja, visszaigazolása általában perceken, de maximum 24 órán belül megtörténik. Feldolgozása még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon 8-17 óráig megkezdődik.

Ügyfélszolgálatunk elektronikus úton, az Ön által megadott email címre igazolja vissza megrendelését.

5.2. Általános szállítási határidő, a visszaigazolástól számított: 2-7 munkanap.
Az Ön elégedettsége fontos számunkra, hogy a vásárolt terméket a lehető leghamarabb megkapja, ezért a visszaigazolástól számítva mielőbb feladjuk a csomagot, azonban a zsúfolt szezonban vagy technikai probléma esetén előfordulhat csúszás, ezért előre is elnézést kérünk és megértését köszönjük.
A teljesítési határidőt meghaladó késedelemről minden esetben értesítést küldünk. Ha a Szolgáltató és Felhasználó a fentiektől eltérő teljesítési időpontban állapodnak meg, azt minden esetben közös megegyezéssel, írásban rögzítik.

5.3. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettséget azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésre vagy technikai vagy környezeti probléma áll fenn, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget a technikai ismertetők, leírások, szállítók, vagy rajta kívül álló okok és harmadik fél miatti változások miatt. Ezért a Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljesen egészben, melyről köteles a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. Részben történő teljesítésre, kizárólag a Felhasználóval írásbeli egyeztetést követően kerülhet sor.

 

6. Indoklás nélküli elállás vagy felmondás joga

6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, valamint a fogyasztói és a vállalkozási szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. határozat, rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől és visszaküldheti a megrendelt terméket. A Felhasználó/Fogyasztó elállási szándékát írásos nyilatkozattal megteheti a 4MNS Elállási Nyilatkozat nyomtatványt letöltheti, kinyomtathatja.

6.2. Az elállási jog attól a naptól 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó a terméket átvette. Az elállása a megrendelésétől kapott 30 napra hosszabbodik, ha az átvétel pontos időpontja nem állapítható meg.

6.3. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Felhasználónak kiemelt ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, mivel a Szolgáltató nem köteles a terméket és a kiszállítási költségeket teljes összeggel megtéríteni abban az esetben, ha a nem rendeltetésszerű használatból adódóan a termék megsérült, hiányos vagy egyéb módon értékcsökkent, csak a Felhasználó vonható felelősségére az áruban bekövetkezett káreseményért értékcsökkenésért, az áruk jellegének, ha tulajdonságainak és működésének nem megfelelő kezelése miatt következett be.

6.4. A termék visszaküldésének költségét a Felhasználónak kell viselnie, a Szolgáltató címére visszaküldött utánvételes árút Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.

6.5. Felhasználó írásban kinyilvánított elállása/felmondása után számítva, köteles az árukat késedelem nélkül, de legfeljebb 14 napon belül visszaküldeni Szolgáltató címére. A visszaküldött árút utánvétellel Szolgáltató nem veszi át. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó a Szolgáltató részére.

 6.6. Szolgáltató a termék visszaérkezését követő haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon napon belül visszatéríti a teljes kifizetett összeget a Felhasználó részére.

A visszatérítés az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmazunk, kivétel, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez hozzájárulását adja. A  visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

6.7. Visszaélés gyanúja esetén a visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t.

6.8. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztói utasítás alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet a fogyasztó személyére szabtak.

6.9. A Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

7. Garanciális feltételek - Kellék- és termékszavatosság, jótállás

Kellékszavatosság

7.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

A Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése egy vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

7.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést.

A Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára aránytalan többletköltséggel járna, úgy Szolgáltató másik ellenszolgáltatás nyújtására is áttérhet.

7.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 30 napon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított törvényben meghatározott elévülési határidőn túli kellékszavatossági jogokat Felhasználó már nem érvényesítheti.

7.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

7.5. Milyen egyéb feltételek van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, valamint a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

7.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

7.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

7.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg forgalomba hozatalakor a hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem egyezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított, törvényben meghatározott időn belül érvényesítheti.

E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltételek érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibás termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

7.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatali időpontjában nem volt felismerhető

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A termék ugyanazon hibája miatt kellékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

 

Jótállás

7.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a jótállás jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

7.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás ideje 10.000Ft feletti értékű termék esetében 1 év. A jótállási idő kezdete a megrendelt termék átadásának napja.

7.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságok megilletik.

7.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal, ha a hiba természetes elhasználódásból származik, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

8. A szavatossági igény esetén történő eljárás

8.1. Felhasználó és Szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása, a Felhasználó hátrányára nem térhet el.

8.2. A Felhasználó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával).

8.3. A Szolgáltató a Felhasználó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

8.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

8.5. Ha a Szolgáltató a Felhasználó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testület fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Felhasználót.

8.6. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

8.7. Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt munkanapon napon belül kivizsgálja.

 

9. Vegyes Rendelkezések

9.1. Szolgáltató a kötelezettség teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

9.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

9.3. Ha Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem szükséges az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról szóló lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem azt jelenti, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

9.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

10. Panaszkezelés rendje

10.1. A 4MNS Webshop célja, hogy minden megrendelést megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasz van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Célunk, hogy minden panaszt a lehető leggyorsabban és legbékésebben rendezni tudjunk.

10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja Felhasználó számára. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja Felhasználónak.

10.3. Az írásbeli panaszt Szolgáltató 7 munkanapon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérelem esetében bemutatja.

10.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

 

11. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója

Érvényes: 2023. február 1.-től visszavonásig.

Sütik és adatvédelem

A 4MNS - For men's Webshop weboldala sütiket (cookie) használ a még jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében.

Adatvédelmi szabályzat